piątek, 24 października 2014

Kilka słów o świecy Yankee Candle - Chocolate Layer Cake

Witajcie kochani! Dzisiaj trochę niekosmetycznie! Chcę wam przedstawić mój nowy nabytek - jest to świeca Yankee Candle Chocolate Layer Cake.

Jest to świeczka o dosłownie czekoladowym zapachu, pachnie ona dosłownie jak prawdziwa czekolada, ma ona w sobie naturalne ekstrakty, co jest tego powodem.

Zapach utrzymuje się w domu niewiarygodnie długo, paląc świeczkę wieczorem, to nawet nastepnego dnia czułam ją w domu po powrocie popołudniu.



Jest to moja pierwsza pełnowymiarowa świeca z tej firmy, w ostatnim czasie stawiałam jedynie na woski, gdyż te wychodziły taniej.

Świeca ta kosztowała 97 zł,  jest to dość dużo jak na świecę, ale jej zapach jest na tyle prawdziwy jak czekolada i jest dość wydajna, gdyż starcza na na prawdę sporo godzin palenia, to uważam,  że była warta tych pieniędzy.



Czekałam na tą świecę od czerwca tego roku, w sklepie Yankee Candle informowali, że świeca ma być dostepna w sierpniu, lecz niestety jakoś się to przedłużało, aż do października nadal jej nie było.  


Gorąco polecam Wam zakup tej świecy,  jeśli lubicie czekoladę i jej zapach, będziecie wtedy w siódmym niebie.
Uważam, że jest ona warta zakupu, gdyż takiego zapachunie dostaniemy w innych firmach, ani w woskach od Yankee Candle, a ta świeca starczy nam na naprawdę  długi czas palenia.

Dajcie znać czy lubicie świece od Yankee Candle i jakie zapachy są waszymi ulubieńcami!

xoxo,
Flourose. 

2 komentarze:

  1. Przeczytałam '97 złotych', zamarłam, potem przeliczyłam sobie to w głowie na euro i się uspokoiłam ;) Cudownie wygląda i jeśli zachwalasz zapach to muszę znaleźć choćby wersję mini tej świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi powiedzieli w sklepie to nie są dostępne inne rozmiary świec ani woski niestety :( dlatego skusiłam się na dużą świecę, a ogólnie preferuję woski :) Zapach jest nieziemski :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
To bardzo motywuje do dalszego pisania. :)
Jeśli podoba ci się u mnie to zapraszam do obserwacji! :)

Pozdrawiam,
Flourose!