środa, 30 lipca 2014

See by Chloe

Wiele z Was zapewne już słyszało o fenomenalnym zapachu See by Chloe, Jeśli nie to chyba najwyższy czas trochę się o nim dowiedzieć, a przede wszystkim poczuć ten niesamowity zapach. 


 Jest to elegancki i energetyzujący owocowo kwiatowy zapach. Twórcą tej kompozycji jest Michael Almairac. 
Zapach otwiera się świeżymi nutami bergamotki oraz kwiatu jabłoni, prowadzącymi do kwiatowego serca złożonego z nut jaśminu i ylang - ylang. Baza zapachu jest delikatna, waniliowo-piżmowa, z dodatkowymi akcentami sandałowca.


 Flakon zainspirowany został kształtem starodawnych klatek dla ptaków. Zgodnie z ideą twórców ma naśladować cenną klatkę, a zapach uwięziony w butelce niczym ptak w `złotej klatce` czeka, by go uwolnić. Pozwól mu rozwinąć skrzydła...

                        Są one sprzedawane w różnych pojemnościach, ja zakupiłam swoje w pojemności 75 ml i                                                           oszczędnie ich używam od kilku miesięcy. 


Uwielbiam ten zapach i to jak długo utrzymują się na skórze, jedynie najbardziej mnie przeraża ich cena, gdyż jest dość wysoka. Udało mi się swoje kupić na allegro w dość atrakcyjnej cenie (perfumy są oryginalne), ale raczej w stałej cenie bym ich nie kupiła. Warto szukać różnych okazji, czasami można rzeczywiście bardzo dobrze trafić :)

Dajcie znać czy używałyście jakiegoś zapachu Chloe :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze ich nie używałam, lecz może się skuszę gdyż lubię takie owocowe perfumy a nie ostre .

    POZDRAWIAM SERDECZNIE <3

    www.claudynix.blogspot.com
    www.facebook.com/claudynix

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam też mam też mam i bardzo gorąco polecam :) +Śliczny wygląd bloga :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja ;) Jeszcze tego nie używałam
    Pozdrawiam ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciekawe , nie słyszałam ;)
    Może obserwujemy?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten zapach, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
To bardzo motywuje do dalszego pisania. :)
Jeśli podoba ci się u mnie to zapraszam do obserwacji! :)

Pozdrawiam,
Flourose!