niedziela, 20 lipca 2014

Wakacyjna wishlista

Witajcie po dłuższej przerwie. Dzisiaj przychodzę do was z Wishlistą, na której znajdują się największe cudeńka, które chciałabym sobie sprawić.



1. Przede wszystkim od dawna moim marzeniem jest zakup rozświetlacza Mary lou manizer z firmy The Balm. Czytałam wiele opinii o nim, że z każdą chcę go coraz bardziej i mam nadzieję że już niedługo znajdzie się w moim posiadaniu.

2. Kolejną rzeczą jest Clinique take the day off, jest to drogi produkt, ale podobno bardzo wydajny, dlatego też chciałabym go wypróbować.

3. Mamy wakacje, co oznacza też więcej czasu na rowerowe wyprawy. W związku z tym liczę na to, że niedługo mój rower będzie wyposażony w koszyk, dzięki któremu jazda będzie o niebo przyjemniejsza!

4. I ostatni i wcale nie najgorszy, MAC Well Dressed, róż do policzków, który już nie raz był zachwalany przez wiele dziewczyn. Odstrasza mnie jego cena, ale kto wie, może kiedyś sobie na niego pozwolę, liczę na to :)


Dajcie znać czy macie jakieś produkty/rzeczy na swojej wishliście i jeśli tak to jakie!

Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
To bardzo motywuje do dalszego pisania. :)
Jeśli podoba ci się u mnie to zapraszam do obserwacji! :)

Pozdrawiam,
Flourose!