niedziela, 3 sierpnia 2014

Pędzle Real Techniques

Nigdy nie sądziłam że po zakupie pędzli z firmy Maestro i Hakuro będę kiedykolwiek jeszcze bardziej zachwycona pędzlami innych firm. Ostatnio postanowiłam zakupić pędzle z firmy Real Techniques. Jest to firma produkująca syntetyczne pędzle do makijażu zaprojektowane przy współpracy z Sam Chapman - znaną brytyjską wizażystką. W mojej kolekcji znalazły się dwa zestawy - Core i Starter set. Pierwszy z nich obejmuje przede wszystkim pędzle do twarzy, zaś drugi jest idealny do oczu.



Zestaw do twarzy zawiera:
- precyzyjny pędzel o wielofunkcyjnym zastosowaniu (do korektora lub pomadki),

- pędzel do podkładu,

- pędzel do pudru lub podkładu mineralnego,
- pędzel do konturowania.




Niektóre z tych pędzli nie spełniają swoich zadań powierzonych przez producenta, ale idealnie spisują się w innych celach.

Starter set zawiera:

- pędzel do cieni,

- pędzel do konturowania powieki,

- pędzel do smużenia i aplikacji punktowej,
- pędzel do eyelinera,
- pędzel do brwi.



Pędzel do eyelinera nie spisuje się w tej roli gdyż jest trochę za gruby, ale idealny jest do rysowania kreski na powiece za pomocą cienia i do podkreślania dolnej powieki.

Etui w którym dostarczane są pędzle dostosowane jest pod potrzeby nabywców tego produktu. Idealnie sprawdzi się w podróżach, gdyż dostatecznie chroni pędzle przed uszkodzeniami. Może ono także służyć jako podstawka pod pędzle, co widać na poniższym zdjęciu.


Moje pędzle zamawiałam na ladymakeup.pl i gorąco wam polecam ten sklep.

Używałyście tych pędzli? Jeśli nie to jakie są wasze inne ulubione? :)

            xoxo,

                           Flourose.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
To bardzo motywuje do dalszego pisania. :)
Jeśli podoba ci się u mnie to zapraszam do obserwacji! :)

Pozdrawiam,
Flourose!