niedziela, 10 sierpnia 2014

Niedzielne inspiracje #1



Dziś pora zacząć nową serię postów, która bardzo przypadła mi do gustu! Będę się tu z Wami dzielić wszystkim co mnie zainspirowało w tym tygodniu. Jest to coś w formie ulubieńców tygodnia! Zapraszam!

Książka tygodnia:

 Emily Griffin - Pewnego dnia. Mimo tego, że jeszcze jej nie skończyłam, to z ręką na sercu mogę powiedzieć że jest to niesamowita książka!

"Gdyby pewnego dnia Twój największy sekret wyszedł na jaw?
Gdyby pewnego dnia przeszłość wróciła i zmieniła wszystko?
Gdybyś pewnego dnia dostała szansę, by odbudować najważniejszą więź w swoim życiu?

Pewnego dnia w drzwiach Marianne staje osiemnastoletnia Kirby. Jedno spojrzenie wystarcza i Marianne wie, że odnalazła ją córka. Jej idealny świat rozpada się, a wspomnienia o młodzieńczej namiętności ożywają.
Czy Marianne i Kirby zbliżą się do siebie? Czy zrozumieją, czego chcą? Czy wreszcie odważą się pójść za głosem serca?"



Poradnik tygodnia


W tym tygodniu bardzo często prócz zwykłej książki czytałam poradnik Bobby Brown perfekcyjny makijaż, który mogę każdemu polecić, gdyż jest to nie tylko książka dla początkujących, ale także dla tych średnio-zaawansowanych, gdyż możemy się niej nauczyć sporo na prawdę pożytecznych rzeczy.

Piosenka tygodnia:



Niesamowity cover piosenki z filmu "Król Lew". 
Bardzo profesjonalnie wykonany. Robi wrażenie :)


Gadżet tygodnia:


Bardzo przydatny gadżet - power bank. Przenośny bank energii dzięki któremu naładujemy sobie telefon jak jesteśmy poza domem i nie mamy dostępu do kontaktu lub ładowarki! Polecam!

Film tygodnia:



To bez wątpienia Step Up All In. Bardzo mi się podobał, chociaż bardzo mi brakowało dwóch osób w tym filmie - Jenny Dewan-Tatum i Changing'a Tatuma :) Szkoda, ale tak czy tak ten film zaliczam do udanych!

Przekąska tygodnia:


Jest to oczywiście czerwony i żółty arbuz! Uwielbiam <3


Miłej niedzieli Wam życzę!

xoxo,
Flourose.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
To bardzo motywuje do dalszego pisania. :)
Jeśli podoba ci się u mnie to zapraszam do obserwacji! :)

Pozdrawiam,
Flourose!