środa, 6 sierpnia 2014

Zakupy z Ikea

Od dziecka bardzo lubiłam chodzić na zakupy do Ikei i do tej pory mi się to nie zmieniło. Niestety nie mam okazji zbyt często tam zaglądać gdyż jest ona daleko od mojego miejsca zamieszania, ale gdy już się tam znajdę to jestem w siódmym niebie :)  Dzisiaj pokażę wam co udało mi się tam znaleźć!

Do Ikei udałam się zamiarem kupienia szklanego blatu na moją komodę oraz organizerów do szafy i szuflad w komodzie. Oczywiście bez problemu je znalazłam, ale nie mam zdjęć by pokazać. Poza tym kupiłam również firanki, które obecnie są u krawcowej, gdyż musiałam je trochę przerobić oraz uroczy lampionik w którym trzymam świeczkę na baterię.

Nie mogłoby się obejść bez zakupu świeczek, wybrałam jabłkową i truskawkową. Bardzo ładnie pachną, długo się palą i przede wszystkim są niedrogie!

I ostatnim moim nabytkiem była fejka - sztuczna roślinka, której potrzebowałam do urozmaicenia środka mojego parapetu :)


Na dziś tyle! 

Jakie są wasze ulubione produkty z Ikei? :) Też lubicie ten sklep? :)


xoxo,
Flourose.

4 komentarze:

  1. kovham ikea, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♥ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię ten sklep, ale rzadko do niego chodzę bo mam daleko od domu :) Super post i czekam na kolejny !

    Mam małą sprawę, czy byłabyś tak miła i weszła na mojego bloga i poklikała w linki znajdujące się pod ubraniami z firmy sheinside! Dostałam możliwość współpracy ale żebym ją rozpoczęła muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy! Jedno kliknięcie od Ciebie to już 99% wykonanej pracy!
    Jeśli to zrobisz to będę wdzięczna i oczywiście odwdzięczę się :)(:
    Z góry serdecznie dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym mieszkać w Ikei :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy ;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
To bardzo motywuje do dalszego pisania. :)
Jeśli podoba ci się u mnie to zapraszam do obserwacji! :)

Pozdrawiam,
Flourose!